2015. augusztus 6., csütörtök

Dekoráció sörösdobozból

Nagyon szeretem a beszúrókat amiket a virágboltokban lehet kapni, csak éppen sosincs olyan amire pont szükségem lenne, vagy piszok drága, ezért úgy döntöttem, hogy csinálok magam. Gondolkodtam, hogy miből kellene megcsinálni, hogy bírja a kinti időjárást, ezért a sörösdobozra jutott a választásom. Bentre simán el lehet készíteni dekorgumiból. Igazából azért nem ezzel kezdtem, mert szerintem a nap hamar kiszívná a színét. 
Egy részét spryafestékkel fújtam le, másik felére pedig pöttyös műanyag csomagolót ragasztottam, majd egy kis részét hurkapálcára, a nagyját pedig drótra ragasztottam, mert azt lehet hajtogatni a szerint, hogy éppen mekkora virághoz szúrom.
Egy ideig csak a telefonommal fogok tudni képeket csinálni, mert a memóriakártyánk beadta az unalmast:(



Lehet, hogy kicsit túlzásba estem, de amíg nem virágoznak a muskátlik addig jók lesznek színnek, mert vettem és kaptam a teraszra egy halom egynyárit és muskátlit a helyi virágboltban egy ezresért.
Az összes közül a pöttyös locsolókanna a kedvencem.







Az olajradiátort pedig álcáztam addig amíg el nem visszük a méhbe. Természetesen az ajtók is apósom lomijából valók... a tetejére kellett csak fát venni, az oldalához volt itthon. Nem tudom, mit kezdenék ennyi sok izével, ha nem lennék ennyire kreatív:) 



A tetejét még valamivel be kellene kennem, hogy ugyanolyan színű legyen.
 Még mindig nagyon balkános, de eddig a teraszunk és a bejárutunk 10-es skálán mínusz 2-es volt a radiátorral, szinterezett polccal, gumicsizmával és csúnya szúnyoghálóval:
Mostmár átkerült a balkán2 kategóriába:




4 megjegyzés:

  1. Milyen géped van, amihez nincs memóriakártya?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ősrégi HP M415. Megszakadhatott a kártyában egy szál, mert nem ismeri fel sem a gép, sem a fényképező:(

      Törlés
  2. Nekem Olymposos van, odaadtam volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Szerencsére nem egy nagy összeg, csak nem tudom, hogy mikor megyek olyan bolt felé aho lehet kapni. Van itthon egy microSD adapterem, lehet, hogy abba veszek kártyát és az utána jó lesz a telefonba is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...